Épp most törölte a WizzAir a nyaralásunkat, ami várható volt, a görög szigetek júniusban még nem látogathatók. Viszont így első kézből meg tudjuk mutatni, hogy milyen kompenzációra számíthatunk járattörlés esetén: mennyi pénz vagy pont jár, mikorra lehet átfoglalni, meddig kell dönteni... Itt a WizzAir email a törlésről, minden tudnivalóval:
Kedves A net kukaca, | Sajnálattal értesítjük, hogy a QQQQQQ foglalási kód alatt lévő járatát töröltük. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. |
| |
---|
|
---|
| Fontos! | Ezt az üzenetet Ön, mint QQQQQQ foglalási kód alatt lévő foglalás létrehozója és kapcsolattartója kapja. Az Ön felelőssége a foglalásban lévő összes utas tájékoztatása. |
|
| |
---|
|
---|
| A JÁRAT(OK) ÁTFOGLALÁSA | Átfoglalhat másik saját járatunkra ugyanezen, vagy – ha szükséges – az eredetihez hasonló, másik útvonalon, az eredeti járat menetrend szerinti indulása előtt legfeljebb 14, illetve utána legfeljebb 60 napra, a rendelkezésre álló helyek függvényében.
Ez a leggyorsabb módja, hogy új járatot válasszon a foglalásban szereplő minden utasnak.
Kérjük vegye figyelembe, hogy az új járaton nem kapja meg automatikusan az eredeti járaton kiválasztott ülőhelyet. Ha az eredeti ülőhelyért díjat fizetett, a megfelelő egyenleg felhasználásával másik ülőhelyet választhat. Ha nem szeretné felhasználni az egyenleget az ülőhelyválasztásra, kérheti a díj visszatérítését is. |
|
---|
|
---|
120%-OS FOGLALÁSI JÓVÁÍRÁS | Igényelheti a törölt járat (valamint adott esetben a visszaút) teljes értékének jóváírását a WIZZ-számláján, extra 20% bónusszal kiegészítve WIZZ-kredit formájában. A kreditösszeg a jóváírást követően azonnal az Ön rendelkezésére áll, és a jóváírástól számított két éven belül felhasználható új foglalások létrehozására, valamint kiegészítő szolgáltatások megvásárlására.
Kérjük vegye figyelembe hogy a jóváírt összeg nem tartalmazza a partnerszolgáltatások árát (repülőtéri transzfer, hotelfoglalás, autóbérlés). Ezek a partnerszolgáltatások nem törlődnek automatikusan, törlési és visszatérítési igényével közvetlenül a szolgáltatóhoz kell fordulnia.
Tájékoztatjuk, hogy Ön (mindazon utasok helyett és nevében is, akik részére a fentiek szerinti foglalást elvégezte) jogosult a WIZZ-kreditek helyett a 100%-os összeg pénzre történő átváltását is kérni a WIZZ profiljában. Erre banki átutalás vagy az eredeti foglalás során használt bankkártyára való visszatérítés útján kerülhet sor. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben a kreditekhez hozzárendelt extra 20%-os jóváírás nem érvényesíthető. |
|
---|
| |
---|
Kérjük vegye figyelembe, hogy legkésőbb az eredeti járat indulása előtt 3 órával választania kell a fent felsorolt lehetőségek közül.
A választáshoz kérjük jelentkezzen be a WIZZ profiljába és kövesse az instrukciókat online: |
|
---|
|
---|
Amennyiben a fent leírtakkal kapcsolatban nehézségekbe ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkkal.
Köszönjük szíves megértését! A Wizz Air ügyfélszolgálata | Kérjük, NE válaszoljon erre az e-mailre, mert ez a postafiók nem fogadja a beérkező üzeneteket. | | |
| |
---|
|
---|